Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

ddannnn

28. 4. 2011 21:54
No nevím,

 je mi jasné, že jste chtěl ukázat i majoritnímu obyvatelstvu, jak se může člověk blbě cítit, když se na něj "pořádají hony", i když nic neprovádí. Vy si ale neuvědomujete, že Váš příměr s pejskaři dost pokulhává. Takové hony na určitou část pejskařů se totiž dávno pořádají a stojí to dost úsilí, aby zvítězil zdravý rozum. Mám 4 staffordšírské bullteriéry, takže Vám asi dojde, kam tím mířím. Mám 4 psy té nejúžasnější psí rasy, absolutně milující lidi (a to všechny - myslí si, že každá návštěva je pro ně, bojím se, že když příjdou zloději, tak s nimi odejdou) a přesto musím denně poslouchat něco o psích zabijácích, vrazích dětí, zákeřných bestiích atd. A to nejen od nepejskařů, ale i od jiných pejskařů, co vědí akorát prd, hlavně, že mají "neškodného" nervově labilního kousacího jezevčíka...ale já mám přece to "bojové plemeno". Děsím se každého pokousání člověka, které rozmázne každý bulvár, a my abychom chodili kanálama. A když se v tom žačnou šťourat naši "inteligentní" poslanci...

0 0
možnosti
D

ddannnn

28. 4. 2011 22:05
Re: No nevím,

 ...tak to teprve stojí za to! Jenže za náma nestojí žádné neziskové organizace, nám nejde na ruku EU, my si ten zdravý rozum musíme vybojovávat sami a taky se nám to dosud daří. Děláme osvětu, máme za sebou veterináře, rozhodčí výstav a zkušené kynology, publikujeme v rozumných médiích a děláme i akce pro veřejnost, aby se ten hnusný bulvární škraloup rozleptal. A je to tak, že dnes už velká část společnosti ví, že pojem bojové plemeno je blbost, že neexistuje agresívní plemeno, že zparchantět může páníček i labradora a i ten je schopen pokousat dítě. A když někde nějaký pes někoho pokouše, vina je na straně páníčka, někdy i oběti, ale nikdy na tom psu, který to pak odnese.

 Váš příměr pokulhává, protože se diskriminace určité části pejskařů děje a jen díky těmto pejskařům se daří odolávat hlupákům. Takže, si to řekneme asi takto...dokud bude cikánská populace sedět na pr...li a nebude mít ten nejmenší zájem ukázat, že stojí za to mít je za sousedy, nikdy se přístup k nim nezmění!

0 0
možnosti
JV

jafava

27. 4. 2011 9:07
Alegorie nebo fet?

0 0
možnosti
G

Gerda.K

26. 4. 2011 18:48
hmmmm....,

jako nadsázka je to velmi slabé...:-/ Bylo-li to ovšem vážně míněno 8-o - což jsem nepochopila nejen já ;-D(jak je patrné z příspěvků níže a potvrzuje mou první větuRv) - pak by bylo na místě uvažovat o změně medikace....:-/RvRv

0 0
možnosti
C

Camino.

26. 4. 2011 16:54
Pokud je to alegorie,

tak to beru....prehodila jsem si slova v nadpisu...

0 0
možnosti
DH

malý david

26. 4. 2011 14:09
mě zase nikdy nepokousal pes,

zato mě 3x napadli a okradli cikáni!

0 0
možnosti
W

warchar

26. 4. 2011 15:44
Re: mě zase nikdy nepokousal pes,

... pokud vás už třikrát napadli a okradli cikáni...

... nepohybujete se příliš často v rizikových oblastech? ... třeba na špatné straně plotu?

... přiznám se, že se cikánům nijak nevyhýbám, je jich kolem plno. Nepamatuji se, že by mě nějaký pokousal... vlastně ano, před cca 40ti lety, když jsme chodili k sousedovi na hrušky a vysmívali se cikánům...

Mimochodem, jak jste správně pochopil, článek opravdu není o psech :-) Článek umožňuje nenásilnou formou exkurzi do situace, kdy se z Vás stane ostouzená minorita. Tato exkurze je určena všem těm, kterým bůh nenadělil trochu té empatie :-)

0 0
možnosti
L

lrkfa

26. 4. 2011 12:49
Pejskové to je velký byznys a

tím pádem lobbing !

0 0
možnosti
RK

semelik

26. 4. 2011 12:40
vítejte do klubu, kolego, já mám stejnou zkušenost se psem,

ale zatím jenom dvakrát. Uvidíme.

Psů se bojím a oni to poznají, bestije. A když se ke mě řítí štěkající 50kilová potvora a v dáli její páníček povykuje "nebojte se, on si jenom hraje" vaří se ve mě krev.

Samozřejmě existuje vyhláška o pohybu psů a samozřejmě na ni majitelé většinou kašlou a psi ji nečtou.

No a městská policije je u nás asi jako všude jinde děsně zaměstnaná zcela jinými problémy. Tož babo raď.

0 0
možnosti
OP

Bětka

26. 4. 2011 12:14
Pes

Na jednu stranu bych se k vám přidala,na stranu druhou nemůžu,vlastním psa.:-) Všechno je o lidech,dokud se jim nenalije do hlav,že po svém psovi musí uklidit,budeme se brodit v h...Městská policie moc prevenci neprovádí, konkrétně u nás slouží k vybírání pokut za parkování po zaplacené době,zastavování proudů aut,aby školáci mohli skotačit po jednom na přechodech a objíždění v autech kolem parku,aby nerušili feťáky uvnitř za křovím. Takže začít musí rodiče u svých dětí,rodič který od dětství sbírá,pak považuje za samozřejmé,že naučí sbírat i další generaci. Sběrači jsme prapůvodně byli,tak se k této činnosti jen vracíme,no.;-D

0 0
možnosti
PK

kraken

26. 4. 2011 13:37
Re: Pes

jenže z žádného koníčku neplatíte speciální daň, u některých vás dokonce stát ještě dotuje (i z mých daní). Já po své zvěři sbírám, ale vcelku chápu argumenty "platíme to, tak proč nesbírat?" Já bych to bral taky tak, nesbírám kvůli úřední šikaně a buzeraci, ale proto, že chci, aby v okolí domu (a vůbec - kdekoliv, kam jdeme) bylo čisto.

Takže sbírání - rozhodně ano, postihovat - rozhodně ano, stejně jako jiné znečištění (neviděl jsem, že by opilci dostávali pokuty za zvracení po ulicích, případně za oblíbený hospodský sport "močíme společně na ulici na strom na kraji chodníku"), daně za psa - určitě ne, když za to není žádná protihodnota

0 0
možnosti
H

habit-.!..

26. 4. 2011 12:03
... pokud vás už třikrát pokousal pes...

... nepohybujete se příliš často v rizikových oblastech? ... třeba na špatné straně plotu?

... přiznám se, že se psům nijak nevyhýbám, je jich kolem plno, ale kromě toho, že tu a tam nějaký ratlík náznakově zaútočí na brusle, nepamatuji, že by mě nějaký pokousal... vlastně ano, před cca 40ti lety, když jsme chodili k sousedovi na hrušky...

0 0
možnosti
HZ

DADAnce

26. 4. 2011 13:09
Re: ... pokud vás už třikrát pokousal pes...

Někdy také záleží, jaké vlny z vás jdou... Příteli kdysi ujela poslední tramvaj, byl vzteklej (to on byl ostatně vždy připraven se pořádně n....t), rázoval parkem a kupodivu ho nějaký pes rafnul. Neupírám nikomu právo chodit po světě naštvanej, ale svým způsobem i to je znečišťování veřejného prostoru.:-) Osobně bych taky moc ráda, kdyby se pejskaři chovali slušně, protože podobně militantně naladěných jedinců jako autor přibývá, a člověk by se pak bál i s vychovaným psem a sběračskými návyky vystrčit nos.

0 0
možnosti
LV

Větva

26. 4. 2011 11:50
...

;-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1658x
Ve dne technologický štvanec se slabostí pro aplikace a internet, večer politický fanoušek s uměleckou duší.memy.cz. Sledovat mne můžete na:  Twitteru - X